Türk Telekom’a son bir yılda 5 milyonun üzerinde müşteri numarasını taşıdı.
Şirketten yapılan açıklamaya nazaran, Türk Telekom, uçtan uca müşteri tecrübesini daima geliştirme maksadı, avantajlı tarifeleri, fark yaratan kampanyaları ve dijital servislerdeki yenilikçi yaklaşımıyla taşınabilir iş kolunda istikrarlı muvaffakiyetini devam ettiriyor.
Fiberdeki uzmanlığını taşınabilir alana taşıyarak “Fiber Mobilite Çağı”nı başlatan Türk Telekom’a son bir yılda 5 milyondan fazla müşteri numarasını taşıdı.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Tecrübesi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, müşteri tecrübesini güzelleştirmeye yönelik stratejilerin somut sonuçlar verdiğini belirtti.
Tüm iş kollarında insanı merkeze alan bir yaklaşımla hareket ederken müşterilerinin beklenti ve gereksinimlerini yakından takip ettiklerini, onlara en gerçek ve tesirli tahliller sunmayı hedeflediklerini aktaran Özden, şunları kaydetti:
“Mobil alanda gösterdiğimiz güçlü performans ve numara taşıma pazarındaki liderliğimiz de altyapı yatırımlarımız, müşteri odaklı stratejilerimiz ve sunduğumuz yenilikçi tahlillerin bir eseridir. Taşınabilir numara taşıma pazarında en çok tercih edilen başkan operatör olarak, her temas noktasında müşteri tecrübesini daima olarak geliştirerek memnuniyet skorlarımızı istikrarlı biçimde artırmayı ve kapsayıcı hizmet anlayışımızla mobildeki güçlü büyüme ivmemizi sürdürmeyi hedefliyoruz.”
More Stories
İstanbul elektrik kesintisi! 4 Temmuz İstanbul’da elektrik kesintisi ne vakit bitecek, elektrikler ne vakit gelecek?
RAMS Başakşehir Futbol Grubu 2025-2026 Dönemi Hazırlıklarına Devam Ediyor
4 Temmuz Cuma yarın İstanbul’da hava durumu nasıl olacak, yağmur yağacak mı?